Pravidla hry Po stopách Rychlých šípů

Cílem hry je objevovat podle popisu, názvu příslušného příběhu, zadaných souřadnic
či fotky místa, kde se klidně mohly odehrávat příběhy Rychlých šípů.


Každý, kdo nějaké místo objeví, se zapíše do
sešitku a na webu mu pak po zadání kódu získá body do celkového pořadí
hry.

Hra probíhá od 1. 7. 2018 bez pevně stanoveného termínu ukončení.

Hrát mohou zaregistrovaní jednotlivci i týmy bez jakéhokoliv omezení. Jednotlivec se registruje za sebe, tým registruje jeho vedoucí.

Hledání stop

Na mapě si vyberete stopu, kterou chcete získat a vydáte se ji najít na místo podle popisu. Tam si ze schránky opíšete kód, který poté zadáte zde na webu k příslušné skrýši. Pokud bude kód správný, získáte 10 bodů. Nemusíte spěchat. Nezáleží na rychlosti vložení kódu.

Stopu musíte zanechat v takovém stavu, v jakém jste ji nalezli (nebo lepším). Ze stopy si smíte opsat kód a zapsat se do deníčku. Deníček ponechejte ve schránce.

Při vyzvedávání schránky s kódem postupujte nenápadně. Nikdo, kdo nehraje hru by o existenci stopy neměl vědět.

Nezveřejňujte kódy ani je neposkytujte nikomu dalšímu.

Pokud skrýš není na svém místě, nebo je poškozená, informujte nás.

Zakládání stop

Budeme rádi, pokud se rozhodnete založit vlastní stopy.

Více o zakládání stop se dozvíte pod odkazem Přidat stopu

Pokud bude vaše stopa schválena a zveřejněna, můžete si jejím kódem také připsat 10 bodů.

Každý tým nebo jednotlivec mohou založit maximálně 5 stop.


Publikováno: 2018-02-16 11:40:57